Subsidie voor in dienst nemen statushouders

Vanaf 1 september kunt u een subsidie aanvragen wanneer u statushouders in dienst neemt.

Statushouders zijn vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen in Nederland. Ze hebben veel doorstaan en willen graag een nieuw leven opbouwen. Een betaalde baan is daarvoor de basis. Daarmee kunnen ze hun gezin onderhouden en meedoen in hun nieuwe samenleving. Helpt u statushouders op weg? U krijgt er bijzonder gemotiveerde en getalenteerde werknemers voor terug. Ze zetten hun kennis en vaardigheden uit hun eigen land in bij u op de werkvloer!

Subsidie

Vanaf 1 september kunt u subsidie krijgen voor training in vaktaal en cultuur.

Lees meer op de website van WSP Rijnmond: Subsidieregeling voor statushouders - WSP Rijnmond

Aan de slag

Wilt u meer informatie of een afspraak maken? Neem contact op met WSP IJsselgemeenten:
Telefoon: 010 - 284 84 00
E-mail: wsp@ijsselgemeenten.nl